rebadginimas nebutinai blogis. va kiek pvz lada pirmukas rebadgintas fijatas gyvavo :) nu tep, Svedijai kaip 9.5 mln gyventoju turinciai valstybei biskeli sunku tureti 2 savus lengvu automobiliu brendus ir dar sunkvezimiu & autobusu brendu. "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:ket11t$baa$2@trimpas.omnitel.net... > On Wed, 06 Feb 2013 08:42:59 +0200, finito wrote: > >> nu reiktu pripazinti, kad su savo dvieju modeliu asortimentu (93 ir 95) >> saabas neturejo daug perspektyvu nei Europoje, nei pasaulyje :) bet reik >> manyti, tokia buvo ne pacio saabo, o savininko-investuotojo (GM) >> strategija. > > Tai kad pacio saabo nebeliko dar gerokai anksciau (~1980) kai su saab600 > pradejo stumdyt rebadgintus fijetus. > Na o GM-as tiesiog pabaige jau prasidejusi procesa, t.y. pasiliko branda > ir suvirskino dar likusius enzinyringo likucius. > Po to branda ismete kaip nereikalinga. Kartu su kruva kitu. > > -- > kthxbai.