dar kartą prašau, nešerkit bibiais esam vienam teisingiausių LT forumų .> bybiais apserinet, o i galva reik duot uz klientu masinu gadinima -- '(oo)' "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:kke2j7$knk$1@trimpas.omnitel.net... > On 04/14/2013 11:10 AM, Dainiushas wrote: >> o jei kažkas nesigavo, tai reik iš karto bybiais apšėrinėt? > > is principo taip. tu tiesiog bandai cia kazka kazkaip kitais vardais > pavadint neiasku del ko. mazdaug panasus klausimas butu 'ar reikia > bybiais apserinet lektuvo pilota, kuriam tiesiog nesigavo saugiai > nusileist del nekompetencijos ir visi zuvo'. nes juk pries tai 'simta > kart siaip ne taip is netyciu gavosi'. > kai 'meistras' itaises speco mina garsiai pareiskia, kad del nesivedimo > kaltas lambda zondas, tai ka tokiam reik pasakyt ir padaryt? taigi jis > neturi absoliuciai zalio supratimo nei ka ta lambda veikia, nei kaip > variklis kuriasi. o dirba servise ir 'diagnozuoja' gedimus klientui > atvaziavus. kiti kaip matau panasius atsiliepimus kitose srityse paraso. > tiesiog arba dirba meistrai servise is didziosios M arba dirba lodariai > uz tiek kiek jiems duoda bile pavalgyt su atitinkama darbo kokybe. > tokius ne bybiais apserinet, o i galva reik duot uz klientu masinu gadinima. >