Tai jau paaiskinai, kaip specas. Sek pasakas ir toliau, paskui bus galima perkelt viska i o.humour. "AMB" <ytugf@fdftdgf.lt> wrote in message news:kkf2f0$7jt$1@trimpas.omnitel.net... > ok, paaiskink kaip yra istikruju. > > "Igaliotinis" <nospam@spam.cl> wrote in message > news:kkeihe$t2h$1@trimpas.omnitel.net... >> nu cia kaip svytas papasakojai. ir ish kur zmones tokius briedus >> traukia.. >> >> "AMB" <ytugf@fdftdgf.lt> wrote in message >> news:kkeb9d$p1v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Labai stipriai padides sanaudos atjungus. Turetu prastai veikti >>> variklis , traukos nebuti, suletintai reaguoti ir pan.. Reikalinga, kad >>> teisingai sumaisyti kuro/oro santyki , kad pasiekti tinkama kuro >>> sudeginima. >>> >>> "Aurimas B" <auris1@esplius.lt> wrote in message >>> news:kke6iu$mo3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pežui (2.0hdi 80kw) užeina toks dalykas kad kai oro temperatūra daugiau >>>> kaip 2-3 laipsniai pasidaro buka, (kai minusas traukia normaliai), jei >>>> staigiai spaudi gaza nėra traukos tokios kaip turėtų būt, atleidus >>>> paspaudus vėl trauka atsiranda.. + paskutiniu metu apsukos laikėsi >>>> ~1000aps/min. bet taip yra buvę kai prastesnio kuro užpilu. tai maniau >>>> tas atvejis ir susijęs su kuro slėgio davikliu. >>>> Dariau diagnostiką bet jokių klaidų nėra, tai nieko doro ir nepasakė. >>>> >>>> Šiandien sugalvojau atjungt ta oro matuoklę, na mašina atsigavo kaip >>>> reikiant, apsukos susitvarkė, traukia gerai nuo 2-4krpm tolygiai (su >>>> pajungta matuokle traukdavo nuo 2, nuo 3 dar atsigaudavo). >>>> Ta matuoklė kaip suprantu reikalinga ekonomijos/ekoligijos sumetimais >>>> ar dar kam? >>>> jei aš ją paliksiu atjungtą kiek sąnaudos gali padidėt? >>> >>> > >