Tema: Re: automato imantrybes
Autorius: svyt
Data: 2013-05-18 17:26:36
mokinau mergaite vaziuot ir vaziuojant ijunge P nieko blogo neatsitikio, tik 
buvo toks garsas trrrr, poto dar virs 100000 km nuvaziavau ta pavaru deze ir 
pardaviau kaip gera. cia buvo su e28.

-- 
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)

"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message 
news:kn7lkq$ikp$1@trimpas.omnitel.net...
> nei VW, nei Audi nepypsi man. Abejoju ir ar Focus pypses.
> Lygioj vietoj rankini gali traukt tik vieninteliu atveju - jei yra 
> nerimas, kad palikus vien ant P, kita masina jobins i tavo ir taip nulaus 
> tuos islendancius pirstus dezeje. Turejau sita perspejima, bet per 12 
> automatiniu metu nepasitaike, o ir kokia to tikimybe?  :)
> Aisku, jei gamintojas numate rankinio panaudojima visada ir specialiai 
> pagamino tokius silpnus pirstukus, kad pvz, pastumus ranka ta masina jie 
> nuluztu - tada zinoma, kad reikia ji jungt. Tai tuomet ir pypsejima 
> pagamina.
> Bet tokiu atveju, jei pvz, paliksi levai ir kazkas piktybinis uzsimanys 
> tavo masina per prievarta patempti su trosu - rankinis nepades, pirstams 
> bus atia.
>
> Vasara rankinis dar puse bb, bet ziema jei prisals per nakti (ar kelias 
> val) tai bus pzdc
>
>
>
> "infernal" <test@test.lt> wrote in message 
> news:kn7h78$f9t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jeigu isjungi masina neijunges rankinio stabdzio, hyundajus pradeda 
>> pypset, panasiai kaip sviesas palikus. Tai kaip ir visada reikia rankini 
>> traukt, nebent dar nuo gamintojo priklauso.
>