uztenka, kad sudaro itemptus grafikus ir pisa uz ju nesilaikyma. pasakojo cia vienas, sake is pradziu visi galvojo kad bus zajabis, mazai sustojimu, neprobleminis balastas, bet dabar nuomone 'nu ir nachui tas greitumas'. grafikus ne durniai sudarineja, bet nuleisti reikalavimai ir pasirinkimai paprasti - arba darai grafika, arba pyzdini is darbo. zodziu nieko gero ir sistemoje, kedai mano, kad jie labai sutrai strateguoja, bet personalas nesupranta strategijos, yra sukirsintas ir rupinasi kiekvienas savo subine. toli eis tokie 'strategai'. realiai megaujuosi tuo, kaip kazkada isteriskai visus moke dirbti veikejai (iskaitant, bet neapsiribojant kedu), gave sansa sparciai ir uztikrintai supisineja transporto sistema. nors... spec. pranesimas kedui: rebiatos informavo, kad is savivaldybes puses yra noras pasikalbeti, tai ziuresim ant kiek blaiviai jus vertinat savo pozicijas (nors speju tu pats net nekurse, niekas prie rimtu reikalu neprileidzia, tik kokia prokurore nutorpeduoti). "unce" <elmer#NEREKLAMAI@centras.lt> wrote in message news:ktnj3r$9v1$1@trimpas.omnitel.net... > ką tik ėjau kalvarijų gatve, greitasis autikas per ištisinę lenkė > stotelėje sustojusį truliką, vos nenukirto antroje juostoje važiavusios > mašinos, ten vairuotojas laiku per stabdžius kalė. panašu, kad į greitukų > vairuotojus ėmė tik su 5 metų vairavimo mikroautobusą stažu. >