Šiaip forumuose žmonės šneka, kad Tuvlita vykdo patikrinimą ir išduoda atitiktes sertifikatą. 2013.08.12 08:31, MMM rašė: > Butent sertifikato ir isvengsi. Sertifikatas butinas tik NAUJOM t.p. Ir jis > turi buti Europinis. Tarkim lenkai kai kurioms priekaboms turi tik > nacionalinius sertifikatus - be problemu registruoja Lenkijoj, bet LT tektu > pasivaiksciot po transporto inspekcija. Kai yra Baltarusiskas daiktas gali > buti sertifikatas senesnis - nebeatitinkantis dabartiniu tarsos normu ir kt. > Bet labai realu, kad jo is vis nera. Reikia pasidometi ar kazkurioje ES > salyje juos legaliai importuoja. Ivezti jau registruota - deveta t.p zymiai > paprasciau. Bet perkant BY turetum sumoketi ju PVM, o Lietuvoje - musu ir > dar muita. Na nebent BY nuperka imone, uzregistruoja, tada eksportui > parduoda (susigrazina BY PVM), cia ivezi deveta daikta, nereikia > sertifikato, susimoki muita+PVM. > > > > "LabaiNeSpauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message > news:ku8mgl$ljr$1@trimpas.omnitel.net... >> Svarbu ne pirma registracija bielorusijoj, o ES. >> Neisvengsi. >> >> >> >> "Tinkladraskis" <tt@tt.lt> wrote in message >> news:ku8llt$ktj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir čia važinėti su baltarusiškais numeriais? >>> >>> Ar galima, kad tas diedukas atvaro motociklą į Lietuvą, kaip savo, ir po >>> to ji man parduoda Lietuvoje jau kaip naudotą? Sertifikatų klausimo >>> neišvengsiu registruodamas regitroje, bet gal muitų ir antro PVMo (pirmas >>> sumokamas BY) išvengčiau? >>> >>> >>> 2013.08.11 20:45, svyt rašė: >>>> tai reik baltarusijoj ant kokio dieduko uzregistruot. >>>> >>> >> > >