Miesto dviračiams tas svorio vaikymasis tiek pat reikšmingas kiek ir vaikų žiūrinėjimas mašinų spidometruose „ant kiek traukia“. Sportui – kita šneka. Miesto dviratis dar ir krepšį turi, kuriame guli pompa, skraistė, dar bet kas. O ant rėmų sumaunami komponentai visur tie patys, juos gali net pats pasikeisti į pageidaujamus, tad nesuprantu iš kur tie dviračių skirtumai atsiranda. O gal Panther ar Pegasus rėmai yra žymiai prastesni nei Giant ar kokio kito brando? Dar galiu pridurti, kad Olandijoje renkami tik pigesni Europos rinkai skirti modeliai nei kad renkami Kinijoje. Tad apie ką mes čia, ponai, ginčijamės? Apie lipduko ant rėmo kainą ar apie fengšui? 2013.08.13 18:13, Jonas Vingis rašė: > 2013-08-13 18:10, Arj rašė: >> nu va pridedam vidines pavaras (jei nexus 8 - tai +2.4kg) ir + 600-900Lt >> prie (ten yra pora speedster modeliu su vidinem, vienas uz 2.4kLt., >> kitas uz 2.7kLt). >> Dar pridedam generatoriu (~0.3kg, jei nexus serijos integruotas), >> priekines/galines sviesas, minetus sparnus/bagazine, grandines apsauga, >> skambuti - rezultate turi ta pati svori kaip ir pas mane, tik uz 1.5x >> kaina. Gal ir geresnis dviratis iseitu, bet ne lengvesnis. > > O kiek tavo sveria? >