paprasyt praeiviu kad pabudetu, daug kartu taip dariau, jei pats nematau kur vaziuoju ar atbulom I gatve islindineju, arba ypac letai kad pamatytu is tolo... cia su fura taip :-) Esminis klausimas sitoj vietoj kurio pirmumas, kadangi dviraciu takas nepazymetas manau papildomu saugumo priemoniu turi imtis dviratininkas (saugumui uztikrint nulipt nuo dviracio ir pasiziuret ar kas neatvaziuoja). -- svyt / VW golf combi OD variant "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kuq9e6$90q$1@trimpas.omnitel.net... > tai konkrečioj situacijoj belieka sustot, išlipt, nueit pažiūrėt ir > melstis, kad kol pareisi iki mašinos, niekas neatmins? :) > > On 2013.08.18 13:53, KEdas wrote: >> Ten dviračių takas yra pagrindinio kelio dalis, techniškai ti eismo >> juosta, skirta dviračiams. >> Jei dvirtakis nebūtų pagrindinio kelio dalis, tai būtų atskiras kelias, >> kuriuo važiuoti leidžiama tik dviračiais, todėl turėtume lygiareikšmių >> kelių sankirtą, kur galiotų dešinės rankos taisyklė. >> O gal net ir neturėtume lygiareikšmės sankryžos, nes yra toks 107 >> punktas, kuris sako, kad iš kiemų išvažiuojantys VISADA privalo >> praleisti važiuojančius keliu. Tiesa, praleisti privalo tik >> važiuojančius tuo keliu, į kurį jis žada įvažiuoti. Šis niuansas man >> naujiena. Kadangi į dvirtakį važiuoti jis nežada, tai lyg ir belieka >> vien dešinės rankos taisyklė. >> >> Susipažinkite: >> 107. *Įvažiuodamas į kelią* iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas >> privalo duoti kelią *juo važiuojančioms* transporto priemonėms. >> >> 7. *Dviračių takas* – dviračių eismui skirtas *kelias**arba kelio >> dalis*, pažymėti kelio ženklu „Dviračių takas“, kuriuose motorinių >> transporto priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas privalo būti >> atskirtas nuo kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis >> priemonėmis. >> >> 2013.08.18 13:00, Dainiushas rašė: >>> visgi, pagrindiniame, ar dviračių take? Ar tai vienas ir tas pats? >>> >>> On 2013.08.18 11:59, KEdas wrote: >>>> Dvirtakis pagrindiniame kelyje, tad klysti. Bet turiu pavyzdį iš >>>> Klaipėdos, kur klysta ir teisėjai su policija – pritaikius KET 67 >>>> dviratininkas liko kaltas net dvejose instancijose. >>>> >>>> 2013.08.18 11:03, ECIFFO rašė: >>>>> As nelabai gaudausi , bet man atrodo kad toje vietoje dviratis turejo >>>>> vadovautis 67 taisykle , o automobilis 107 . Klystu ? >>>>> Kaip yra is tiesu ? >>>>> >>>>> "Night" wrote in message news:kupus0$464$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Siaip tai neretai pedalus minu irgi, tai va tokiose vietose ziauriai >>>>> baisu vaziuoti, todel pristabdau. Kas is to, kad nupisa tave masina, >>>>> tu >>>>> visas susidauzai bet lieki visas teisus ir patenkintas, kad vadylai >>>>> straipsniai gresia. Cia kaip su kegliais ant pesciuju perejos. >>>>> >>>>> On 18/8/13 10:49 AM, ECIFFO wrote: >>>>>> Neturejo laiko apvaziuot- pedalus suko . >>>>>> >>>>>> "Night" wrote in message news:kupu83$3n3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai jei tik tiek iskisai, tai chule suka neapvaziavo? Bet bendrai tai >>>>>> situacija slykstoka. >>>>>> >>>>>> On 18/8/13 10:45 AM, ECIFFO wrote: >>>>>>> Stai ,situacijos foto . >>>>> >>>> >>> >> >