nu kliuva siaip ir tie 8 begiu automatai biski. kita vertus ten jei vaziuoji normaliom salygom tai 8 begiai veikia kaip 3-4 :) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:kv1sda$a0p$1@trimpas.omnitel.net... > šiaip tie litrai sekundės radiatoriai tai būtent apie konkretų opelį. > > kol kas _normaliai_ važiuojančius dyzelį automatą mačiau dviem atvejais - > VAG'o DSG ir BNW 8 bėgių kur automatai. Visi kiti....eeemmmm...tokie. Na > nesakau, yra jų gal matyt ir daugiau, bet IMHO aptariamas opelis į tokius > nepretenduoja. Ką beje patvirtina ir vairuoti egzemplioriai. > > Pasatas prie ko nesuprantu. nuoširdžiai. Beje, ketvirtį milijono > asmeniškai įveikiau jau su juo ;) > > 8/21/2013 10:59 AM, eSSas rašė: >> On 8/21/2013 10:43 AM, Dainiushas wrote: >>> na, tai gal pradedam visgi nuo +2ltr/100km mieste.... >>> sekundė įsibėgėjimo iki 100. visokie prakiūrantys radiatoriai su >>> antifrizais dėžės tepale. Ir kosTminės remonto kainos jei kas sugenda. >> >> Dainiau, turbūt tokio Lyss čia nepameni? Tai va, jis tau sugebėtų itin >> itikinamai išdėstyt visą tiesą apie opelių automatus ir geresnę gyvenimo >> kokybę. Tiesa, jei jis būtų skaitęs tavo opusus apie b5.5, būtum jau >> negyvas ;-) >> >> Grįžtant prie topiko: automatai tobulėjo per pastaruosius 20 metų. Litrų >> dažniausiai nebe tiek, sekundžių irgi (kam jos įdomios, beje?), >> radiatoriai gydomi neperkant akivaizdaus šroto. Remonto kainos - kaip ir >> bet ko kito, dvimasius smagračius įskaitant >> >> S. >> >>> >>> 8/21/2013 10:29 AM, dzonis rašė: >>>> Tai vat man irgi nesuprantama- siuolaikiniuose dyzeliuose didesne >>>> tikimybe,kad smagratis suges nei ta deze ir kainos remonto nelabai >>>> besiskiria, aisku nuo kevalo priklauso. >>>> >>>> "eSSas" wrote in message news:kv1pie$7bl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On 8/21/2013 9:22 AM, Dainiushas wrote: >>>>> na jei nereikalingas, tai kam tos problemos.... >>>> >>>> Problemos? Kokios problemos? >> >