> čia kuriuo varikliu nevalitas? 2.4 avtamac > btw, tu berods kariavai su M43 laisvų apsukų plaukiojimu? tai va, po > grandinės, MAF'o keitimo bei variklio kapitalkės, jau kaip ir pamiršau > kaip tai atrodo :D. Nu MAF'a as buvau nauju Pierburgu keites tai nepadejo.Dabar jau itarciau kad su kuro slegiais kazkas negerai.Ruskiskam kazkuriam forume isskaiciau kad vienas panasus simtomai buvo su striginejanciu kuro siurbliu. Beje zmonos passatc 2.0FSI panasiai kartais sutrukcioja keliant apsukas po tuscios eigos irgi. > 9/1/2013 4:23 PM, G.S. rašė: >> Siaip tai gerai vaziuojasi.Per 2.5 metu ir pravaziuotu 50 t.km pakeiciau >> stabdziu kalades,2x sarnyrus priekinius ir galini rankinio stabdzio >> kaires puses trosa.Dar praeita savaite rato guoli.Na dar filtrai, >> tepalai ir pan. >> Jei ne nivalitas ir nebutu toks kietas tai sakyciau ir sekantis butu >> kazkas is tos operos. >> Bet naujas europinis accordas zada pasirodyti tik 2015 metais, o tas >> amerikanskas kur pas rusus irig parsiduoda tai man slykstus.Is H lieka >> tk CR-V. Bet dyzelis jau per brangu. >> >>> p.s. kaip ten su akordais važiuojasi? Aš dar 318 kankinu....bet jau >>> senka ištvermė :D. >>> >>> 9/1/2013 4:04 PM, G.S. rašė: >>>> Nu uz 85 ji eina paimt.As vistik dadeciau uz nauja modeli ir nauja >>>> automobili tuos 25 t.Lt. >>>> Tik tiek kad tas 2.0 nevaziuoja visai.Reik dyzelio, o tas jau virs 100 >>>> klt kainuoja jo jis ir nevertas. >>>> >>>>> pigiausias automatas 89k.... >>>>> >>>>> 9/1/2013 8:52 AM, G.S. rašė: >>>>>> Na dadejus 12 klt iseina naujas naujo modelio cvr.Tiesa tik FWD ir ne >>>>>> automac bet neaisku kokia pas kewle komplektacija parduodamo. >>>>>> >>>>>>> 40K tai cia "vos vos"? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message >>>>>>> news:kvtt2a$feh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> tai kad uz vos vos daugiau naujas! tiguanas iseina? tai nx moket >>>>>>>> daugiau? >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >