Vartoju 9-5 su 110 kW. Prabeges realius 200 kkm. Kol kas viskas veikia kaip priklauso. Tiek egr, tiek dpf. Pakeistas termostatas ir pora kaitinimo zvakiu. prie 240 kkm bus dirzo keitimas. Vilniuj per pikus vazinejant megsta 9 l dyzelio imt. Jei gausi su realia dvigubai ar trigubai didesne rida, tai gali but daugiau bedu. "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message news:l0npqp$o3j$1@trimpas.omnitel.net... > reikėtų biški nuomonių ir galimų problemų apie %subj% motorus sėdinčius > 9-3 SAAB'e nuo 2008'ų facelifto. > > Z19DT - 88kW, kiek žiūrėjau sklendžių nėr ant įsiurbimo koliko. > Z19DTH - 110kW, sklendės ant įsiurbimo koliko, kolikas lyg metalinis. > Z19DTR - 132kW twin-turbo, sklendės ant įsiurbimo koliko, kolikas > plastikinis, kitoks EGR stovi. linkstama link šito. > > realiai nelabai ten daug kas skundžiasi kad sklendės kristų kaip lapai > kaip kad ant BMW'ų. kaip reikalai su išėmimu, gal kas iš vartojančių > darėt? EGR'ai kaip laiko? DPF? > labiausiai domintų ant kiek didelis būtų "papadalovo" su tuom TTID 132kW > pasiėmus kaip daily-car'ą >