Tema: Re: mb w211
Autorius: esguires,
Data: 2013-09-18 00:07:24
1. airmaticas arba yra, arba nera, per puse nebuna. universalai be airmatiko 
turi gale self-levelinga - sistemai gal tik kokiu 40 metu, niekuo labai 
neissiskiria. aisku, taip pat genda, kaip ir bet kuris mechaninis mazgas, 
aisku kainuoja daugiau, negu "paprasta" pakaba, bet realiai nieko gausiai 
kosminio (nors kai kai 211 serijos savininkas pradeda kalbeti apie naudotus 
stabdziu diskus, zinoma susimastai kas yra "brangu"). mbforume skelbesi 
kazkokie airmaticu specai, kurie i visus klausimus atsakineja "jums reikia 
atvaziuoti pas mus", bet su jais susidures nesu, tai nekomentuoju. stokiniai 
avangardai kiek zemesni, bet jei kalba eina apie airmatic'a, tai skirtumo 
nera. airmatic'a aisku gali pakelti, bet ar to uzteks islipti, klausimas ne 
tik paciame airmatic'e. dabar del stabilumo: airmatic'as vistik pasyvi 
sistema, taigi jis stabilumo prideda tik tiek, kiek leidzia setup'as 
(tiksliau tie keli setup'ai, kuriuos uzprogramuota igyti skirtinguose 
rezimuose). kaip alternatyva yra toks reiskinys kaip abc - automatine 
sistema, kuri uztikrina stabiluma priklausomai nuo padeties pries kiekviena 
rata, kompensuoja vejo poveiki, skersini kebulo pasvirima, kebulo inercija 
posukyje ir t.t. zmones sako, kad net silberauto jau gali nutestuoti tiek 
airmatic'a, tiek abc (nors ne faktas, kad jie moka tai daryti).

2. firmatikas aisku, kad kreivas - taigi elektronika yra gaidys, tikras awd 
yra 100% mechaninis. o kadangi transmisijoms galioja tas principas "su laiku 
viskas tik blogeja", tai galima pasakyti, kad firmatikas buvo pirmasis 
zenklas, kad awd issigims i tai, ka rinkoje turime dabar. jei rimtai, tai 
firmatikas yra absoliutus mercedes koncepcijos pritaikymas - kam daryti 
paprastai, kai galima sudetingai. ok, dabar jau visai rimtai: viskas su jais 
yra gerai, kuri bepaimsi, ar tai bus 124 serijoje montuota pati pirma 
versija (kuri, beje dar buvo ganetinai prikolnas elektroninis-hidraulinis 
hibridas), ar siuolaikinis 4ets. o 163 serija tikrai turejo firmatiko 
versija, kurioje pirma karta buvo integruotas abs'as (su visais tokio 
sprendimo privalumais ir trukumais). jei domiesi konkreciai 211 serija, tai 
manau, kad firmatiko gedimai joje visiskai atsitiktinio pobudzio, nes 
nesiskundzia nei europa, nei lietuviai, nei rusai. in other hand, dar tik 11 
metu modeliui, tai is kur tie gedimai. zinotina kas ir visu awd atveju - 
padangos geriau jau butu visos vienodos, nes kitaip turesi sviesmuzike 
skydelyje ir limp mode'a, o siaip kazkokiu dideliu eksploatavimo ypatumu 
kaip ir nera. btw, firmatikai bus surinkti austrijoje.


"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:l19g4h$46t$1@trimpas.omnitel.net...
> Skvairai, prie to paties, kad nekurt naujos temos, dar 2 klausimai:
>
> 1. Kaip ten su airmaticais yra pas universalą, tik gale, ar visi 4? Jau 
> normaliai remontuoja juos kas nors Lietuvoj? Ar vartojant su protu jie 
> laiko - į žvyrkelį nuvažiavus iškart žopa, ar nebaisu? Dar momentas - 
> dauguma jų su avantgarde komplektacija, tobiš sužeminti. Ar logiškai 
> mąstau, kad paspaudus knopkę gali pasikelt kažkiek ir iš užsnigto keliuko 
> ar pusnies išlipt? Ar ji tik stabilumą posūkiuose laiko ir automatiškai 
> pagal balasto kiekį palygina kažkiek?
>
> 2. 4matic - mbforume kažkaip padrikai rašo, daugiau apie w124. Kaip pati 
> sistema - teisingai padaryta? Kažkur seną straipsnį skaičiau apie 4x4 
> sistemas, kažkoks audi fanas rašė, tai išpyzdavojo kokį ten ML'ą ar pan, 
> tipo jei užvažiuoji ant ledo visais keturiais, tai stabdo visus ratus, 
> variklis stena, stabdžiai kaista ir tik taip važiuoji. Mol audi torsenas 
> atCeit teisingiau padarytas. Lož pizdiož ar...?
> Su sąlyga, kad normalų egzempliorių paimi ir nelaužai, tai laikys 
> belenkiek ir galvos neskaudės, ar yra ten kas nors, ką reik žinot? Kam 
> nors pabyrėjus spėju dalių gaut tik pas silberį?