o tai š.. būtina paragauti, kad įsitikint jog ten š.. o ne nutella? kad daugiasvirtė nebarška dar nereiškia jog ten viskas gerai - šarnyrų/sailentblokų kiekis daro savo ir vieno kito pavargimą kompensuoja. kai jau barškėti pradeda tai jau vėlų būna. volvako pakaba šiuo atveju paprastesnė ir problemos iškart išlenda. dažniausiai keiti stabilizatorių traukes prieky, na dar keleivio pusės sailentbloką kur horizontaliai stovi, nes su laiku leidžia vairo stiprintuvo šlangos ir ant jo tepalai pradeda bėgti. abi sistemos turi savo privalumų ir trūkumų su savo priežiūros niuansais. o kas su guoliais blogai? negirdėjau kad birėtų nei pas vieną nei pas antrą. tuo labiau ~400lt pigesnis audinės ratas ne ką čia ir laimi - 4 lemforderio stabilizatoriai gaunas audinei :D "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:l1emrn$5la$1@trimpas.omnitel.net... > kiek tų daugiasvirčių esi suvažinėjęs? > > Kita vertus, apeini ratuku S60 ratų guolius, ir išeina ta daugiasvirtė :) > > On 2013.09.19 14:08, [nemielas] wrote: >> na pamiršo paminėti audinės daugiasvirtę ir visus iš to išlendančius remontus. dėl smagračių tai byra pas visas ir labai priklauso kas ir kaip važinėjo iki tol >> >> >> >> "valdasb" <valdas@be-spamo-takas.lt> wrote in message news:l1ek9e$3e2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Volvo su d5 varikliu probleminiai yra smagraciai, daznai bira, jei metinėji sankaba, ten eina dvimasis >>> >>> Jei teisingai supratau, tai neatsargiai atleidus sankabą smagračiui pareina ragai? O juk pasitaiko kartais per greit atleisti... >>> >>> >>>> , nezinau kaip pas audi... Be to neaisku tu nori su AT ar MT? >>> >>> MT >>> >>> >>>> Jei rinkciausi tarp siu dveju, tai imciau Volvo. >>> >>> Tai iš aprašymo susidaro įspūdis, kad pas Volvo daugiau trukumų (isskyrus tik kad komfortiskesnė), bet pasirinkimas vis tiek Volvo? >>> :) >>> >