bet kaip gerai buti vairuotoju, kai pagalvoji. Nors vien vieta automobilyje, del kurios gamintojai pasistengia. Beje priekine keleivio toli grazu neadekvati vairuotojo sedynei. Keik susiduriau, tai ten daznai buna kur kas maziau vietos kojoms, nei pas vairuotoja. O ir maziau reguliavimo galimybiu (ne visose auto, aisku). "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:l1erif$9tr$1@trimpas.omnitel.net... > Q7 irgi nieko gero , triuksmo daug nuo ratu, sedyne irgi siaip sau . > > "Atabulas" wrote in message news:l1er0t$9e4$1@trimpas.omnitel.net... > > Reindzas del patogumo tikrai visa galva auksciau, dar pamineciau lexus > lx 570, patogus aparatas, nebandziau tik q7. O jei kur toliau keliaut > tai masina turi buti 2+2 kaip s klases MB ilgas arba lexus LS dar kokios > prezident komplektacijos. Kai elektrines sedynes gale ir ikrenti kaip i > fotelius pries televizoriu > > > 2013.09.19 15:11, zhegonskas rašė: >> range'o gale keli simtai kilu neparina. aisku, priekyje sedynes >> patogesnes, bet ir gale normaliai. i gruzija vaziavau su sulauzyta kaire >> koja, tai istiesus koja ant centrinio porankio - is viso lafa :) >> >> On 2013-09-19 12:04:05 +0000, Dainiushas said: >> >>> aš ten pat taip pat važiavau su XC90. tai įspūdžiai 1:1 >>> >>> Ne tam tie SUV'ai skirti >>> >>> On 2013.09.19 14:26, Atabulas wrote: >>>> Su nauju iksu teko keliauti keleivio vietoj gale iki talino ir atgal. >>>> Likau nesuprates nx tokius pinigus tokia masina kainuoja. Gale sedynes >>>> lygios kaip suolas, 3 kartus stojom nes nugara paskaudo, garso >>>> izoliacijos irgi nulis pasirode. Gryzus ir isedus i volvo c70 sedynes >>>> tai tas pat kas nuo bomzes ant salma hayak uzlipt. Kad ir turejes e34 >>>> m5 >>>> bei e39 540i bet nesitikejau kad tokia pigiava bmw dabar gamina. >> >> >