as mastau apie 2.3 hybrid, tokio rajumas turetu buti mazesnis, aisku ir trauks prasciau. Kiek paskaitinejau, tai taksistai uz balos megsta juos naudoti. Aukcionuose nemazai taksi su 300.000+ myliu ridom, turetu buti gana patvarus auto eSSas <trach@tibid.ax> wrote: > On 9/25/2013 12:45 PM, Petriukas wrote: > > gal gali daugiau papasakot apie escape, kaip tik kazka panasaus ziurineju > '2005: 3l variklis traukia ir yra rajus ;-). Pakaba amerikoni?ka, > klirensas didelis, prava?us. Puikiai gyvena (Vilniuje ir netoli aplink > bei vasarin?m i?vykom ? kalnus) su universaliom padangom, ypa? > i?sirinkus tykiai riedan?ias asfaltu su sustiprintais bortais - zapask? > i?me?iau prie? 5 metus ir n? karto neprireik?. Vietos viduje daug, ant > galini? s?dyni? esu s?d?j?s ir nepatiko ;-) - ka?koks ne toks koj? > sulenkimo kampas. Bamperiai tokie (plastmasiniai, pasiduodantys, su > ?veleriu viduje), kad ?manoma mazd? nuvaryt kapuosna ir apsieit be j? > remonto. Gana kantrus ir be dideli? pretenzij? ? premium? automobilis. > Ai?kiai silpna vieta - u?degimo rit?s (babinos), kartas nuo karto > i?lekia ir kainuoja 200 Lt/?tuka pas dyler?. Per bema? 6 metus pakeistos > cielos 4 (viena - be reikalo). Kadangi ?is variklis statomas ir ? > Jaguar, nura?au tai pastar?j? karmai. Vieno meistro ?od?iais, variklio > elektronika jautri "visokiems triuk?mams" - ne?inau, k? tai rei?kia. > Apie II kart? nesidom?jau > S. > >> Legacy jau min?jo; a? pasirinkau Ford Escape. Apetitas s?kmingai gydomas > >> dujomis. Deja, u? minim? sum? i?eis tik stipriai nujotas > >> SUV/parketnikas. Koks didesnis universalas - gal, bet irgi bus > >> prie?infarktinis.