On 2013.10.05 12:25, padugne wrote: > On Sat, 05 Oct 2013 12:16:29 +0300, CodeC wrote: > >>>>> Gal nenusipezek, ka? >>>> >>>> apie ka? kad padangos ir garso izoliacija turi zymiai didesne itaka >>>> komfortui nei pakaba, kalbant apie mikro nelygumus? t.y. asfalto >>>> strukturos niuansus, akmenukus ir pan. naujas auto ir geros padangos >>>> turi sitoj vietoj dideli pranasuma, nes ir pries aukstesnes klases >>>> sena. >>> >>> Kame pranasumas to masinos "naujumo"? >> >> sandarume. garso izoliacijos naujume. issiardyk kadanors sena salona. >> visi paralonai sukieteje ir susiploje. ne karta per amziu visko mate, ir > > Tai gal tavo matize. Mano turetose masinose garso izoliacija ne is > paralono. Plius zemesnes klases masinoje jos daug kur apskritai neideta, > px ar naujoj ar senoj. tai ten spec paralonas. ir ne tik matize, bet visose mano turetose :) o 'pas tave' kas - spec uzsakymas su makrofleksu? ar cia kabinejiesi prie zodziu, nes ne visas sudedamasias medziagas garso izoliacijos sluoksniuose paminejau ir nuo to kazkaip klausimo esme pasikeicia? > >> dregmes ir dar visokio gerio. naujame viskas miksta, nauja, sandaru. >> gumos visos minkstos, neprilinde purvo niekur. ale jei paciam nesimato >> tai turbut nieko neirodysiu :) > > Tai jau turbut. Ipac kai kelio nelygumu triuksmai i salona patenka > pagrinde ne pro sandarinimo gumas. aha jo, 'pagrinde'. davai tyrimo medziaga i studija to 'pagrinde', eksperte. >