Tema: Re: SAAB 9-5 2.3t vadeliotojai
Autorius: rl
Data: 2013-10-09 11:11:05
Cia gal tas kur Kaune prie Legendos stovejo? :)

O siaip ziurint kuriu metu ir kokios bukles. Jei standartines bedos jau 
sutvarkytos (ACC sklendes, gazo sklende, DI kasete, SID pixeliai, 
karterio ventiliacija ir pan.), plius dar jei kokios dujos sudetos - tai 
as bent jau tvarkyciausi varikli pas Kesta "Grife" ir toliau vazineciau :)

Jei niekas netvarkyta, masina nuvaikyta ir senu metu - nu tai ieskokis 
kitos, nes visos auksciau aprasytos bedos vistiek islys kazkada :)

On 2013.10.09 09:42, Etilas wrote:
> Ar čia yra tokių? Sprendžiu dilemą ar po variklio užkalimo išmest jį į
> metalo laužą (nieks su variklo defektu neperka) ar bandyt keisti variklį
> ir tikėtis, kad vėl greitai neužkals..?
>
> Jei tas modelis būtų nepatinkantis, tai jau senai kiemas būtų buvęs
> pralaisvintas, bet iš esmės man jis labai arti..
>
> Danke.
>