Tesloj strigau ant kelio, o verciausi ne as, del to labai nesigilinu, nes suprantu, kad vat verciantis tai del kokiu nors priezasciu tai tikria gali nuluzti :) "Night" wrote in message news:l48hg8$b8e$1@trimpas.omnitel.net... Atgrubnagis :) Abu kartus vadeliojai, ir kur tesloj strigai, ir kur apvertei? :) On 23/10/2013 14:23, System wrote: > Vadeliotojas buvau as, negirtas 90KG dramblys :) > > "Night" wrote in message news:l47ufh$ppb$1@trimpas.omnitel.net... > > Na cia istorija tik is vienos puses papasakota - gal vadeliotojas buvo > koks gatavas dramblys 150 kg, tai toks ir vaira nulauzti gali :) As cia > siaip, no offence. Panasios istorijos juk daznai turi keleta versiju :) > > On 23/10/2013 10:23, System wrote: >> Nu nezinau, kaip reiktu ivardinti, kai keturacio priekis klimpsta I >> tesla, automatiskai jis greiciau sustoja, negu galetu stabdant su >> stabdziais ir poto jau nebera rankeneles. Nepavadinciau, kad cia yra >> siekis specialiai sugadinti kazka... >> >> "Giedriusf" wrote in message >> news:li5c69t0sughmbg4kbka49e7v1oboiv3nf@4ax.com... >> >> On Mon, 21 Oct 2013 18:13:04 +0300, "xkuza" <neilpryde@gmail.com> >> wrote: >> >> Nu nzn. Pas vienus zinomus nuomotojus tik isvaziavus ir leidziantis >> tuo kalniuko draugelis beveik naujo kawasakio vairo trauke nulauze. >> Vienas ratas belenkur nusisuko. Nu bet niekas neliepe keist traukes. >> >> p.s. jei kazkas nuluzo bevaziuojant, ir as to specialiai nesiekiau - >> reiskias netvarkingas keturratis. bbd, tegu patys ir remontuoja >> p.p.s. po pasivezinimo neliepe nuplaut/pakeist tepalus/filtrus? >> >> >>> suzukiui kad rankena nulauzt, tikriausiai reik nulauzt visa vaira ir >>> netyciom papult po fura. ir tai dar klausimas, ar rankenele sulus.. nors >>> kazi koks bybis pas tuos traktorius vietoj normalios sukamos rankenos. >>> >>> "System" <nospam@mailinator.com> wrote in message >>> news:l42kps$22r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> teko savaitgali su kolegom pasivazineti keturraciais po miskus ir >>>> zinoma >>>> ne be nuotykiu. Ivyko pora situaciju, kuriu metu pavyko nulauzti gazo >>>> rankenele. Pirma situacija: vaziuojant per tesla klimpo priekis ir >>>> gavosi >>>> nedidelis smugis, po jo bandant isvaziuoti is teslos buvo atkreiptas >>>> demesys I tai jog nebera kaip gazo nuspausti, kas keisciausia, kad >>>> smugis >>>> buvo tikrai nedidelis ir buvo sunku suvokti, kad nuo jo kazkokiu budu >>>> galejo nuluzti gazo rankenele. Sekanti situacija siek tiek paprastesne: >>>> vaziuojant nesuvaldzius keturracio, jis apvirto, po jo atvertimo buvo >>>> pasigesta rankeneles - ji tai pat nuluzo. >>>> >>>> Klausimas - ar cia normalu, kad tokios dalys taip lengvai luzta, ar cia >>>> jau turejo buti ganetinai stipriai padroztos, o mums tiesiog >>>> nepasiseke ir >>>> galutinai "damusem" (sake, jog rankeneles gaminamos is kazkokio >>>> specialaus >>>> lydinio, kurio veliau neimanoma suvirinti)? Tai pat ar realu, jog >>>> vienos >>>> rankeneles kaina 100 Euru? Tokiai sumai zadejo israsyti ir atsiusti >>>> saskaita, bet galbut deretu atsizvelgti ir I ju nusidevejima? >>> >> >