On 11/4/2013 4:17 PM, KEdas wrote: > eSSas rašė: >> Po pusė limono už kilometrą dviračių takui - Vilniaus biudžetui su >> milijardine skyle tipo OK? Ar ten greta bus šešių eilių greitkelis >> primontuotas, o dvirtakis eilinį kartą realizuotas aliejinių dažų būdu? > > 0,5mln/km nėra nieko stebuklingo. 1km normalaus dvirtakio yra 4000m² > asfalto, t.y. vien jo paklojimas kainuoja ~400 000Lt. Dar pridėjus > bortus, apšvietimą, projektavimą ir pan. gauname tą 0,5mln. Kad tik > užtektų. Betgi kaip smagu būtu pasitvirtink bent 10% didesnę sąmatą, ar ne? Kad tik neppritrūktų. > O į tai investuoti yra net labai OK, nes VT dotuojami apie 80mln. > kasmet. Nuvažiuoja 20 mln. autobusai +12 mln. troleibusai per metus., > tad už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą tenka primokėti 2,5Lt. Vidutinis > greitis tėra 18kmh, t.y. važiuojama lėčiau nei dviračiu. > Matom, kad bent dalį VVT keleivių persodinus ant dviračių kasmet būtų > taupoma, o ne išlaidaujama. Lengviausiai persėstų labiausiai dotuojami – > studentai ir moksleiviai, tad stengtis tikrai verta. O dafaj persėsk ant jėgos aitvaro, ir nebereikės 4 metrų pločio dvirtakio? Neris visiškai nepanaudojama VVT arterija. Kas per kosmonautai savivaldybėj surinkti. Kaip tas Vilnius išvis gyvuliuoja S.