Uzpernai daviau "servisui" (Norfos bazes teritorijoj Savanoriuose) pakeist... Itin keistai greit, bet si rudeni jau "mire". Nusipirkau naujas. 2-me cilindre murzius (blin, nebedirba ten jau, padliuga) nepataike i sriegi, bet pokum, nusprende "prasriegt naujai", tobish isuko "per jega". Ant tiek "per jega" ir "istrizai", kad 5 paskutines apvijos ir zvakes elektrodas taip ir liko neissisuke lizde - issukant elementariai "atitruko"... 3,3mm graztu ir trikampes dildes galu issukau likuti, issiurbiau, kiek buvo imanoma, drozles (laselines zarnele izoliacijos pagalba prie dulkiu siurblio antgalio). 6mm "liarke" pravaliau / prasriegiau naujai sriegi. Kadangi ten gana aukstos tempraturos - zvakes sriegi sutepiau vario tepalu. Kol kas - viskas puikiai, jokiu bedu. Pacientas - senos konstrukcijos paprastas "atmosferinis" Toyota 2 litru dyzeliokas... puikus priejimas, jokiu parkiu del specifiniu irankiu. Kaip prieit prie V6 pas audine - nemaciau, kadaise jau pakako gerokai pasi3,14st su 1,6TDI Golfo turbodyzeliu... Atrodo - viskas pries akis, cia pat, o teko ir purkstukus issukt, kitap nepriejau... "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message news:l5a771$9v$1@trimpas.omnitel.net... > maRuX wrote: > >> Profilaktiskai ant ziemos reiketu pasikeisti pakaitinimo zvakes. >> Ar sunku tai padaryti? Priejimas Audi B6 V6 TDI nesudetingas. >> Esu keites degimo zvakes ivairiems benzininiams auto gal koki 100 kartu, >> bet dyzeliui nei sykio. >> Ka nors specifinio reikia zinoti? > as irgi nekeiciau. > problema specifine gali buti - jei uzkepusios, nusuksi sriegi. o kazkam > buvo > , kai zvakes galiukas ikrito i vidu, reikejo varikli perrinkt. > >> NGK geros pakaitinimo zvakes? >> >> Aciu uz patarimus. >> >> -- >> maRuX