viskas yra poxui iki ekstremalios situacijos, t.y. stabdymo, persirikiavimo ar "briedzio" apvaziavimo "HDi" wrote in message news:l77ace$1o1$1@trimpas.omnitel.net... speju didziausi skirtumai yra tarpines. o tie tariami skirtingu gumu skirtumai, tai juntami nebent kai vienos juju basos. o jei visos turi normalu protektoriu ir nera dygliuotos dvi ju, kazin ar paprasti vairuotojai kurie taip ar taip velkasi sraute kazka gali pajaust. pats esu visokiais galimais variantais vazinejes, nu jokiu zymiu skirtumu, ir galas ten neplaukioja jei vairuoji, o ne tik gaza spaudi "Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message news:l777ce$uon$1@trimpas.omnitel.net... > todel kad vienodos padangos elgiasi nuspejamiausiai > esant labai skirtingoms padangoms ant skirtingu asiu - galimos blogos > pasekmes, vienas is ryskiausiu pavyzdziu -prieky dygliai - gale bile kas > kitas. > > "Romas" wrote in message news:l7776b$uj8$1@trimpas.omnitel.net... > > >>o atsargiai....su zieminem sitaip :) > Nesuprantu kodel priekines ir galines turi buti vienodos. > Kaip bebutu jos vistiek dirba visai skirtingais rezimais ir apkrovomis. > Nekalbant apie tai kad ir dyla labai skirtingai. > Tai jei priekines truputi sudilo visas 4 reikia mesti lauk? >