tokia pati istorija buvo ir mano "belgiskoj" volvo -- Tomas "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message news:l77hdn$9nq$1@trimpas.omnitel.net... > atskiras, nebepamenu kelintas, nesman taip buvo, nors pas mane dvi bedos > buvo, ir viskas mechanizmas ir saugiklis. > Sutvarkiau mechanizma, jungiu neveikia vistiek, paskui radau, kad > sauguklio isvis vis nera. Vokieciui uzpuvo varikliukas, tai iseme saugikli > ir psio. > > "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message > news:l77gn4$8tu$1@trimpas.omnitel.net... >> saugiklis ten atskiras valytuvui ar dar kas nors ant jo kabo? >> >> "Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message >> news:l77ggk$8ki$1@trimpas.omnitel.net... >>> sauguklis. >>> Jungi tieisiai varikliuka prie +12 ir ziuri ar sukas. >>> >>> >>> "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message >>> news:l77gas$8c7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pateko čia "numiręs" B5 galinio stiklo valytuvo variklis. išardėm, >>>> ašelė neužkirmijus (nu, išsiėmė labai lengvai). dar kokių nors >>>> specifinių bėdų būna? >>>> testerio neradom po ranka, tai nenuėjom ardyt karučio ir tikrint ar >>>> maitinimas yra. gal dar ką nors greituoju būdu diagnozuot galima? >>>> meistriuko, kažkada išimdinėjusio variklį, žodžiais "Net nesureaguoja >>>> įjungus". >>>> >>>> P.S. jei ką, kontora programuotojų >>> >>> >> > >