1. kiekvienam individui taisykliu neprikursi, kas vienam koma - kitam lengvas apgirtimas. o kad ir apgirtes, tai jau itakoja vairavimo manieras. 2. turiu foto kaip po ivykio atrodo vilkikas ir puspriekabe, nors vairuotojas buvo blaivas. jam labai pasiseke, kad kelyje nepasimaise kokia lengvoji masina. o saudyti as ir nesiuliau. -- razumas "esguires:" <esquires@idiods.comm> wrote in message news:l82k1e$5nv$1@trimpas.omnitel.net... > cia keli momentai: > > 1. 0.4 vistik yra kazkas panasaus i valanda - laikrodis rodo ne ka kita, > kaip tik musu paciu issigalvotus tarpus, ir paroje is esmes sekmingai > galetu buti ne 24, o 30 valandu. yra saliu, kur 0.8 leistina norma, taciau > matyt aisku, kad jei su 0.75 tas pats zmogus vairuotu ten, kazin ar jo > reakcija butu geresne. > > 2. taciau nepalyginamai svarbiau tai, kad net jei tas veikejas butu komoje > su 4.0, ivykio priezastis vistik priezastis ne jo veikimas arba > neveikimas. cia tik kodekas uz 3 km zino, kad posukyje i ji atleks skersas > dzigitas, likusieji, deja, tokiais sugebejimais nepasizymi. > > taip, pripisus vazineti neatsakinga ir pavojinga aplinkiniams, na tai uz > tai jis ir atsiims tiek, kiek siuo metu numatyta. bet saudyti uz tai, kad > bachureliai norejo pries panas kieti pasirodyti, gal vistik skubeti > neverta. > > > > "razumas" <giedrius@keltra.eu> wrote in message > news:l82g2p$3cq$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tai jo neisteisina moraline prasme. varai su 40 tonu - pripises >> lempa. Jei ne audi, galejo kazkam kitam liudnai pasibaigti.. >> >