"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:h0suft$m03$1@trimpas.omnitel.net... > On Fri, 12 Jun 2009 09:35:33 +0300, pjezo wrote: > >> tai kad kaikuriu masinu manualuose net raso kad draudziama plauti >> visokio sodos brudu, galima plauti tik vandeniu. tarkim pas saab 9000 >> butent nurodytas plovimas vandeniu, nurodoma kad plaunant atjungimamas >> radiatorius (jis plaunamas atskirai), isemus termostata ir uzdejus atgal >> dangteli pajungiama zarna prie variklio jungties i radiatoriu ir >> paleidziamas vandenukas srove... > > Taigis kad. > > Apskritai tos drumzles ten niekam nekenkia. Kadangi neaisku ar ten > apskritai antifrizas o jei ir yra, tai nezinia kiek gyvas, tai ji zinoma > reikia pakeist. Bet daugiau nei praskalaut vandeniuku tai nera visiskai > jokio reikalo ir prasmes. Nebent mirtinai norisi nuotykiu :) lozh i pizdiosh. Plauti verta laikas nuo laiko (MKN 3-5 metai senesnėms mašinoms) ir ypač tuo atveju, jei normaliai nešildo pečiukas, termostatas kemšasi / lieka dalinai prasidaręs, arba radiatorius labai netolygiai šilumą atiduoda per visą savo plotą. Plovimas elementarus - ardomas termostato lizdas, atjungiama grįžtamoji žarna radiatoriaus apačioje. Tada varoma po slėgiu vanduo variklio kryptimi ir radiatoriaus. Ir taip daroma tol, kol pradeda bėgti skaidrus vandenėlis. Neplautoje sistemoje gali prireikti ir kokių 7-8 kirbų nuleidimo, kad taip nutiktų. Kai plovimas baigiamas, viskas surenkama atgal užpilama sistema distiliatu, užkaitinama pilnai, atidarius šildymo pečiuko sklendes iki max. Tada ataušinus viskas nuleidžiama. Ir tik tada jau užpilama galutiniu kokybišku mišiniu. Rezultatas gali maloniai nustebinti.