bet tai fak - pirkt karieta ir nematyti perkant 90% isvardintu bugu? rimtai su galva turi but nelabai gerai.... "CodeC" wrote in message news:l8pp3s$31g$1@trimpas.omnitel.net... On 12/17/2013 04:57 PM, Signalizacija wrote: > Panasu, kad perkant reikejo snargli nuo akiniu nusivalyt ir nepirkt > lavono bbz kiek nuriedejusio tai tau nieko kito ir neliko parasyt. tik matai, visi forumai ir meistrai gyvai kaip ir pritaria - kad daugmaz viskas kas isvardinta, tinka daugumai lancia lybra, kappa ir aplamai italams. bet tu geriau zinai. p.s. tokie dalykai kaip mikroskopine skyscio ipylimo anga ir slykstus salono plastikas irgi nuo ridos priklauso? ar cia jau nepakomentuosi? nuvaziavus ji tiek kiek rodo, gali neabejot. labai daugiau jie realiai ir nenuvaziuoja be kapitalinio. > > On 2013.12.17 16:51, CodeC wrote: >> On 12/17/2013 03:05 PM, Monte wrote: >>> Tai vat laukiu to perliuku saraso. Nes pats turiu italu kurini ir >>> galvoju >>> kas pas mane su lukesciais blogai, kad 4 metus vazineju ir nieko. >> >> prasom. labai poskubom ir tikrai ne viska prisiminiau. >> kadanors papildysiu. >> >> tragiskai padarytas oro filtro korpusas. silpnas, sutrukinejes, >> nesandarus, nera kaip sutaisyt. srote nera, nes visi tokie patys suluze. >> >> >> VISOS slangutes po kapotu buvo avarines bukles. sutrukineje, sutrupeje, >> atsileide, nesandarios, begos viskas per visus galus. sutvarke aisku. >> pakeist ne viska gaunasi, kai kurios specifines labai. srotuose nera. >> sutaise su hermetikais. jeigu reiks kazka vel tvarkyt - bus smagu... >> >> >> siaura langu skyscio ipylimo anga. siauresne uz mineralinio butelio >> kakliuka per puse. be leikos - niekaip. leika telpa irgi tik mazyte >> labai, bega letai... >> >> >> susukus vaira i viena puse neisijungia (nesilaiko ijungtas) posukis i >> priesinga. ziede - zopyte. >> isvaziuojant is kokio kiemo irgi kartais aktualu - kai issuki is vienos >> puses ir sustoji dar neistiesines ratu ir nori posuki ijungti i >> priesinga puse - turi stovedamas istiesint vaira, kad ijungti posuki. >> >> >> skiriasi trip km ant odometro ir borto kompo. kuo didesnis skaicius tuo >> labiau skiriasi. wtf??? >> >> >> bendras radijos-kompo valdymas tragiskas. strigineja ekranas, >> neisijungia, neissijungia. arba >> veikia, bet rodo kad isjungta. cd keitiklis neveikia. >> >> >> lipnus salono paneles plastikas. kazkoks minkstas ir dregnas, limpa >> pirstai. teplus ir nemalonus ziauriai. >> >> >> nusilupus plevele su uzrasais nuo mygtuku salone. ypac klimos. >> >> >> salono mygtuku apsvietimas durniuoja - isjungus degima kartais lieka >> degt. dega ir kai lauke sviesu, pastebet sunku. akuma sodina gana >> smarkiai. >> >> >> centrinis uzssalo VISU duru sulig pirmu minuso laipsniu. >> >> >> el. raktai abu sueda batarke per keleta savaiciu - gerai veikia tik pora >> dienu po pakeitimo. >> >> >> blogas kebulo ertmiu isplanavimas - kaupiasi dregme, rudija (slenksciai >> liga) >> >> >> ziauriai nepatogios sedynes - nesireguliuoja sedimos dalies kampas, >> galvos atrama. >> >> >> bendrai visa elektra - tragedija. chroniska liga - valytuvai, el langu >> pakelejai, veidrodziai, mygtukai - neveikia, genda pastoviai. >> >> >> vedinimo sistema prasta, rasoja langai, nera ^ + > krypties >> >> >> priekiniu lempu lizdai tragiskos bukles, viskas subyreje, laikosi ant >> lipnios juostos. priejimo nera, sukista i issiputusi sparna. borto kompe >> periodiskai uzsidega ir uzgesta ispejimo signalas apie nedegancias >> lempas, nors visos dega. kartais signalo nera, bet kazkuri nedega. poto >> vel pradeda degt. >> >> >> vairo kolonele leidzia skysti. panasu kad irgi liga. >> >> >> sulig pirmu salciu pradejo deginetis variklio lempute. kol saltas dega, >> kai sussyla uzgesta. net nenoriu gilintis kas ir kodel. itariu irgi >> todel, kad 'labai geras' variklis. rida 230kkm. vaziuosiu kol sustos... >> >>