1,9 TDI eidavo su 6 laipsnių DSG, 1,6 TDI jau su 7 laipsniu ta pačia DSG, tik jau su sauso tipo sankaba, kuriai priežiūra praktiškai nereikalinga Šiaip varikliai praktiškai identiški, važiavimo parametrais 1,6 taupesnis ir pramaimi 0,2 s išsibėgekimui iki 100 km/k, ai ir elastingumas 4/5 pavara begėjantis nuo 60-100 ir iki 120 km/h, pralaimi viensdevyniems apie 0,4 s, čia turbūt EURO5 kaltė. Daugiausia nuvažiavęs egzempliorius buvo su 230 kkm rida, įveikė be didesnių investicijų, turbina purkštukai laiko "AB" <zaliukas13@gmail.com> parašė naujienų news:lac800$s5f$1@trimpas.omnitel.net... > Jis važiuoja, tik reik palaukt :) Ir važiuoja visai pusėtinai. > Euro 5, tai į gazo paspaudimą reaguoja stipriai kitaip, nei 1,9. > > AB > > "md" wrote in message news:la9i6d$esv$1@trimpas.omnitel.net... > > 2014-01-04 19:51, Andr rašė: >> Kuo tas manualas tau uzkliuvo? Tiek su vienu tiek su kitu vaziavimas >> labai panasus buvo. >> > > absoliuciu pensininku reikia buti, kad patiktu tas 1.6