On 01/21/2014 08:54 PM, Dainiushas wrote: > 525d jokio karkimo ant laisvų neturi būt nzn kas ka vadina karkimu. karkia visi dyzeliai. nauji tyliau, seni garsiau. skiriasi garso izoliacijos kokybe ir t.t. yra kieme pora apynauju 525d. nu karkia jie, kaip ir visi dyzeliai. a6 3.0 rdi poros metu senumo kazka vazinejausi. nu aisku nera ka lygint su senu volvo ar net lancia, kuri tikrai tyli palygint su volvo, bet su benzu irgi nera ka lygint. benzo nesuprasi ar variklis uzvestas ar ne, tiek viduj sededamas tiek salia stovedamas. dyzelis per visa kiema girdisi, viduj labai puikiai jauciasi. zodziu, stebuklo su nauju dyzeliu garsu labai didelio nera. situacija zymiai geresne nei kazkada buvo, bet tokio komforto kaip benzas jie niekada netures. > > On 2014.01.21 14:00, spakainas wrote: >> Aš kelias dienas važinėjau su 2.4 turbo V70, automatas, ~2000m kažkur. >> Tai kad nieko gero ten nėra, absoliučiai. Taip, ant laisvų dirba tikrai >> tyliai, bet tik ant laisvų. Paspaudi gazo kad bent kažkiek važiuotų, tai >> kaukia kaip bbžino kas, normalus dyzelis tikrai daug tyliau važiuoja, >> kad ir tas pats 525 - nu tikrai daug smagiau bėgėjasi ir garsas tik toks >> UUUU, jokio karkimo. Taip, ant laisvų - traktorius, kaip ir visi >> dyzeliai, bet važiuot nepalyginamai smagiau, imho. >> >> 2014.01.21 13:46, CodeC rašė: >>> bet tai tu megejas lygint b su p pastoviai. prie ko cia bmw 525, 2.5 tdi >>> ir 1.9 jtd? visi skirtingi motorai ir skirtingos masinos. toks pats 2.5 >>> tdi audinese buvo, ten garso izoliacija zymiai geresne. bmw 525 dar >>> ziurint kuriu metu, siaip irgi geresne net senose. lancia 1.9 jtd kaip >>> dyzelis tai labai tyliai veikia. bet as su tokiu paciu volvo ir >>> benzininiu vazinejau, beje irgi turbo. tai nera ka lygint. ir siaip, ne >>> vien del triuksmo as dyzeliu nemegstu, labai daug susideda minusu, o >>> pliusu tik vienas - siokia tokia salygine ekonomija, kuri man px. >