On Tue, 28 Jan 2014 14:36:27 +0200, Pranelis wrote: Dazneusiai ne. Kad ir kaip bebutu gaila, devetoje mashinoje tie dpf ir kiti "eko" prichindalai paprastai duoda prieshinga efekta. > O dpf kimšimosi priežastis nepigiau pašalinti? > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:lc8729$rhh$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2014.01.28 13:52, Vitas rašė: >>> Nu ir tipo dabar gerai? Bet gi regeneracija kaip vyko taip ir vyksta >>> toliau. >> >> Žinoma kad gerai, sąnaudos nukrito ~2 litrais, trauka atsistatė ir t.t. >> Nebėr dūmų užsklandos iš galo - vadinasi regeneracijos nebedaro. >> >>> Ne paprasčiau būtų buve tiesiog išplauti tą filtrą arba jei jau timai >>> ten jam šakės, tai pakeisti kitu? >> >> Plovimas tai kompresas nabašnikui, padeda kažkuriam laikui (kokiam >> tūkstančiui km ar pan), bent jau kiek ieškojau ir domėjausi, tai visi >> taip sakė. Keitimas nauju kainuoja apie 6000 lt, išpjovimas lauk >> 1000lt. >> >>> Dar senai viename DPF bukletelyje skaičiau, kad kas 100k reikia išimti >>> ir tiesiog iškratyti suodžius. Aišku visokių yra tų filtrų ir visokių >>> regeneracijos būdų, bet manau tikrai turi būti kažkoks kitas teisingas >>> sprendimas, nei kad statyti apgavikus, grežti skyles bakelyje ir su >>> softu daryti neaišku ką. >> >> Gal dabar ir yra (jei žinai, tai pasidalink info), prieš metus bent jau >> tajotai buvo arba pjaut lauk arba keist nauju. Na arba kas mėnesį >> plaut, bet tai čia nx iš viso hemorojus imho.