Jei neklystu tai ziurint grynai sausai teoriskai kai ratas kabo tik ant varztu tai yra daugiau sansu kad jie atsileis, jei atsilaisvins varztai, del centrines skyles nesutapimo ratas prades vaiksciot ir tikriausiai isvis nutrauks nakrien varztus, o tolimesnes pasekmes pagal propaguojamo religinio judejimo lyderio zodi... Praktiskai niekas ten nesidaro del tu per dideliu skyliu, jei varztai normaliai prisukti, as ant mazdos ratus nuo nisano uzsidejas buvau, ten ir skirtumas kaip sakai ~2-3mm. Pora metu atvazinejau ir jokiu problemu. Pliusas kad ratas niekada nebus prikepes/prirudijas prie asies ir nereikes numusinet. Minusas kad montuojant reikia rata sukelt kad skyles susigaudyt, kai tinkanti rata tik prasukt uztenka. "Andrius-ATT" parašė naujienų news:ldd0pc$eh4$1@trimpas.omnitel.net... On 2014.02.11 13:06, svyt wrote: > ka tau jie, diskai centruojasi ant varztu. > > Na pas mane 57mm, o skelbime radau 71mm. Gal suklydo ar kažkas, bet įdomu pasidarė kam tokios skylės centrinės skirtumai tarp gamintojų ir kokia įtaką jis turi. Jei neturi, tai toyotos skardinius padidinu su dilde ir ratai užsimeta ant subaru.