LT keliais 80 kkm visai be tvarkymo bbz kieno pakaba atlaikytų.... Dėl veidrodėlių ir jų apnešimo - man tikrai neužliuvo. Dėl el gliukų - reik jungt prie konpo servise O vairas reguliuojasi šiap jau :))) -- '(oo)' "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:h150ji$qug$1@trimpas.omnitel.net... > > Dėl C4 (ne picasso)- mergiotė firmoj darbinę tokią juzina, 1,6hdi > atrodo, tai irgi smagiai traukia (80kw), rida dabar 80k gal, bet kažkaip > atrodo gausiai prastesnis už picasso. Visų pirma- veidrodėliai, eina > nx su tokiu dizainu, kai per juos nieko nematai ;] Dar ten kažkokios > pievos su aerodinamika, kiek teko pačiam važinėt- vis per lietų APNEŠA > veidrodėlius, nesuprantu kaip, bet kiek girdėjau, sakė pas visus juos > taip ;] Kas dėl eksploatacijos- mašiniukas 80k nuvažiavęs, bet pakabą > jau tvarkė, nes barškėt buvo pradėjus (aišku lietuvos keliai savo > duoda). Dar kažkokios pievos su elektronika išlindo- pripylus kuro į > baką, užsidega avarinis, niekaip neina išjungt, po kokio pusvalandžio po > n kartų raktelio sukinėjimų pagaliau atgliučina, ir galima toliau > važiuot. Čia jau kelis kartus taip pasitaikė, bbž ką daryt ;] > Šiaip pats auto toks pusėtinas, man kažkaip visai mielas susirodė, bet > daugumai nepatinka, kiek su tais kalbėjau kas juo važinėja, jiem škoda > octvija daug mieliau vairuojasi, man beveik atvirkščiai sakyčiau. > Labiausiai kas patiko- tai prikolnas spidometras centre (kai kam jis > irgi nepatinka). Šiaip vairas užpisa, man nepatogus, nes labai arti > pritrauktas, pedalai santykinai giliai, o vairas arti, vos ne sulenktom > rankom vairuot reikia. Na bet čia gal labiau skonio reikalas.