Tema: Re: vvti variklyje kuris cilindras yra #1
Autorius: rembo
Data: 2014-03-18 15:03:34
Man analogiskai. Pirma karta uzsidege pries pora menesiu, vaziavime ir variklio garse jokio skirtumo nepejutau. Atjungiau akuma, nusiresetino check'as, bet va praejus porai men. (prasukus tikrai nemazai km) vel uzsidege. 

Ant duju jau pravaziaves 60000 km viso ir jokio voztuvu reguliavimo dar nedares, zvakiu irgi nekeites. Reiks pazet kaip zvakes atrodo, o gal ir is tikro pas dujininkus apsilankyt.

"2mblas" <geo@super.lt> wrote in message news:lg9fjv$9hs$1@trimpas.omnitel.net...
> pas mane irgi su dujom uzsidega, tik 304 klaida. zvakes pakeiciau, bet vis 
> viena ismeta klaida. tiesa labai retai, kas kelis simtus km. abejoju ar 
> kompresija galetu itakoti, nes variklis prasukes vos 65000 km, o ant duju 
> vargu bau ar 20 tukstanciu.. motoras tiek ant benzo, tiek ir ant duju dirba 
> graziai.
> 
> 
> "Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message 
> news:lg9e6o$884$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "rembo" <rembo@dziungles.ku> wrote in message 
>> news:lg9cls$6lg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Aha su dujom. Vaziavime jokio skirtumo nepastebejau degant check engine 
>>> lemputei.
>>> Nujauciu, kad zvake karts nuo karto puliuoja esant saltam orui ir/ar 
>>> varikliui.
>>
>> O tu pasimatuok kompresija visiskai saltam varikliui ir suprasi kodel 
>> check'as uzsidege. Manau pats laikas voztuvu tarpus reguliuot.
>> 
> 
>