Praleidziant visus reikalus del karmos. O ar tau yra reikalo pistis su tuo "kas galetu" jei skillsu nera? Draudimas yra- i servisa nutrenki ir sutvarkys, ypac jei uz draudimo babkes. Ar cia tas atvejis, kai "nori pasisildyt" draudimo babais, o remontas tai "biski plaktuku padauzes atlenksiu, o apdraskymai px"? Jei taip - tai bent pasikelk ant donkrato, pasuk rata, gal posparni eda, gal tik atrodo, kad "ratas niekur nepajudejo". keisti tavo klausimai ble is serijos avarijos pasekmui diagnostika ir remontas telefonu. "Shlipsas" <shlipsasMESTI@gmail.com> wrote in message news:lgu2bp$e5$1@trimpas.omnitel.net... > 2000m, automat > Po kontakto, pakankamai nestipraus, fokuso keleivio puseje uzesys > girdimas. Dar pastebejimas kad lygtais ventiliatorius perintensyviai ir > nuolatos dirba - uzhkurus mashina kaip reaktyvine dirba, be pauziu. > Vazhiuojant spaudzhiant greiti girdimas toje puseje toks "sausas" uzimas, > lyg koks dirzelis ar pan. trintusi. Gal kiek panashaus i tuscio vairo > stiprintuvo garsa. Su fokuso anatomija nesusipazines visai. Galvoju ar cia > sutapimas su ivykiu viskas ar tikrai kontaktas ratas i rata galejo kazhka > ishjudinti rimchiau tame kampe, nei matosi foto. > ps: rikiavosi ish deshines i kaire man palei nosi nepasizhiurejes visai... > > -- > > Shlipsas > Subaru Impreza 2.0L '96 > +370 (630) FuckU (SMS) > Deriovnia > -- >