tai kad puna tie passatai. nelabai suprantu kodel teisinama kad nepuva. "Invertuota panda" parašė naujienų news:lhn1ge$bb8$2@trimpas.omnitel.net... On Fri, 04 Apr 2014 14:05:35 +0300, Dainiushas wrote: > na tai seniai ir nekartą sakiau, kad nestebuklyngi jie. > > Bet straipsnis tai pzdc irgi :) Normalus tas straipsnis, tik levai isverstas. Tipo stebisi kad amzius skiriasi. O skiriasi todel, kad tai bendra daugelio testu suvestine. Ir dar bando is nieko daug nesakanciu apibendrintu skaiciu daryt toli siekiancias isvadas. Seip vyxta taip: autobliodas jama masinas i savo bendra poola ir visi redakcijos darbuotojai jas pakaitom trina kol susuka 100tkm. Valdiskais reikalais ir privaciai. Taip apie 2 metus. Tada paberia po varzteli ir ivertina kas darosi. Konkreciai mineto pascato testai ir rezultatu nuotraukos ce: http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-passat-variant-2.0- tdi-785569.html Del rudziu tai straipsnis nusisnekejo, bliodas kaip tik giria, kad rudziu nera, viskas gerai uzkonservuota. Vienintele vieta paveikslelyje #13, kakzoks gelzgalis po priekiniu bamperiu. Is problemu tai tiek variklio tiek DSG problemas nuo pat pradziu generavo nusikrepsines turbinos temperaturos daviklis. Tai VW orangutangai keite lemejona daliu ir niekaip to daviklio nerado. Rezultate simtas vizitu i servisa ir kaip rezultatas prastas balas. Ar tai tikrai reiskia kad pascatas b6 pats savaime nepatikimas? Xzn, bent jau as tokiu isvadu daryt nedrisciau, defektai toli grazu ne sisteminiai. Kad ju konkretaus pasirinkto serviso makakos ne genijai tai akivaizdu. Man pvz didesne problema keltu defektai kurie nepateko i vertinimo bala. Kaip pvz galvos itrukimai tarpeliuose tarp voztuvu. Anot vw jie greicio neitakoja, bet ar tai reiskia, kad masina nuvaziuos 500tkm - nezinia. Taip kad neivertinus kiekvienos atskirtos masinos defektu tokios statistikos yra tik brainfuckingas ir tiek. -- kthxbai.