kainos ten normalios kaip ir visur kitur. ir jie ten moka susigrazint tuos sumoketus mokescius kai automobilis parduodamas exportui. plius ant draudimo labai daug kas pakabinta, ipisi, atvaziuoja mentai, greituske, tave i ligonine ant patikros o automobili i servisa, su salyga kad darbu kainos kosmosas labai neretai nuraso exportui arba srotam. "Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message news:lhu8fh$bgg$1@trimpas.omnitel.net... > bbz kaip ten pas juos yra, bet > pirkau uz normalia rinkos kaina Octavia, masina tvarkinga, su aptarnavimo > knyga ir tikra rida - tikrinta ARX'e (ir dauguma patvirtina kad daniskos > masinos tvarkingos) > kaip ten litofcai jas pigiai nuperka - fig znajet > aisku kaip taisykle, is ten masinos be gedimo ar avarijos - neatvaziuoja, > pas man tarkim buvo smagratis nuejes, anot pardavejo(gero pazystamo), ten > toks remontas apie 4keur kainuoja > > "finito" wrote in message news:lhu4kn$7n6$1@trimpas.omnitel.net... > > koks tipo verslas varyti masinas is Danijos? Vienas autotraderis is Kapsuko > sakosi perka is Danijos aukcionu ir veza i LT. Bet kiek zinau pas danus > masinos ten smarkiai brangesnes negu pvz pas vokiecius. Viena VIN internete > daniskame puslapyje patikrinau, tai rida atsukta nuo 300K iki 150K. Nu bet > tai cia visi taip daro, nestebuklas. Visiskas duzenas ima, ar ex taxi, ar > kaip ten yr? >