tuose senesniuose vagonuose, priekyje buna padaryti vertikalus laikikliai, ir galima ten priekini rata pakelus sukabinti 4-5 dviracius, neatsimenu tiksliai. i tarpa tarp vagonu nereik statyti. o del vezimo, tai pasiziuri i gelezinkeliu saita, nuo kada galima vezti dviracius (idiotiskas sprendimas), jei jau sezonas yra (turbut jis nuo balandzio), tai paprasciausiai kasoj nusiperki sau ir dviraciuj bilieta ir lipi i traukini, niekam ten niekas neidomu nei kaip uzsikelsi nei kur juos padesi. nebent konduktoriui trugdys praeiti arba labai daug zmoniu bus. dar vienas patarimas, pries kereblinantis i traukini su dviraciu, pravartu uzbegti ir paziuret ar neuzimtos dviraciu vietos, ir tada jau eiti prie kito vagono, o ne su dviraciu is karto bruktis, nes vietos ten mazoka. "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message news:li7sit$ld5$1@trimpas.omnitel.net... > tai kad tuos dviracius pastato ten kur ilipimas ir islipimas yra. Vagono > "prieskambaris" toks :) O tie prieskambariai atrodo yra visuose vagonuose > :) > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:li72jv$fik$1@trimpas.omnitel.net... >> senai vaziavau traukiniu. kokia dabar tvarka? >> >> patys jie raso taip: >> http://www.litrail.lt/dviraciu-vezimas >> >> >> nueinu i: >> http://www.litrail.lt/tvarkarasciai >> >> susirandu reikiama reisa, ir kaip zinot, ar galesiu veztis (ir kiek) >> dviraciu ar ne? > >