5 begiu automatas buvo tik pas turbinines (ir sesiu kausu berods) 2006 metu, jose komplikuotai reguliuojasi voztuvai, dujoms optimalus 2.5 atmosferikas. 2005 metu Outbackui su 115 kkm jau esu keites galini guoli (eina tik originalas), priekinius stabdziu diskus, viena sakes salenbloka ir reiks galineje pakaboje keleta salenbloku pasikeisti. Stabilizatoriaus traukes pigios, tad ju pakeitimas ne problema. Is egzotikos dar keisti galvoje prie zvakiu esantys o-ringai (megsta leisti tepala). [nemielas]<nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote: > viskas ten OK. šiaip tik jei daugiau į offroad'ą pradėsi lysti tai guolius teks dažniau keisti - su stebulėm eina, o iki 2003-ių buvo paprasti. > duja būtų gerai nes jau šiaip 2.5 valgo, o jei dar ir "pūtikas" bus tai visai sanaudos nedžiugios. su turba tik vožtuvų reguliavimas motora nuėmus daros tai kainą išauga :))) > dar jei automatas bus tai žiūrėk kad būtų 5-ių bėgiu, nes yra ir 4-ių > "Vytautas Butkus" <email@domain.com> wrote in message news:lj5fnp$l7i$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > > > > mastau apie auto atnaujinima ir kaip vienas is variantu - Subaru > > Outback. Gal kas galit papasakoti ka nors gero ar blogo apie sita auto? > > Kaip eksplotacija, genda/negenda, turi kazkokiu ligu, kokios > > detaliu/remonto kainos? Noriu auto, su kuriuo kartais galeciau ir pro > > nevisai gerus misko keliukus iki kokio ezero kranto davaziuoti. Maciau > > skelbimuose nemazai amerikonu yra, ar yra kazkokiu minusu, kad butent > > tie variantai is amerikos? Tai pat maciau, kad daug benzinu eina kartu > > su dujom, toks variantas irgi tiktu del ekonomijos. Nezadu lakstyti, > > tai jauciu 2.5 benzo/dujos arba 2 dyzelio turetu uztekti, klausimas > > kuri pigiau eksplotuoti? > > > > Dekui uz info > > -- Android Usenet Reader http://android.newsgroupstats.hk