Tema: Re: Buitinis Propanas-Butanas automobiliui
Autorius: Jonas
Data: 2014-04-23 11:03:06
Tai kad pilna tu lengvuskiu su cng. O bnv jau pries ~20 metu dare 316g ir 
518g

"eSSas"  wrote in message news:lj7o2c$r5v$1@trimpas.omnitel.net...

On 4/23/2014 9:37 AM, tranzoo wrote:
> CNG - compressed natural gas. zinau kas turejo bnv su cng iranga -
> sekminkai spaude dujas nuo virykles ir vazinejo.

Compressed NATURAL gas yra metanas CH4. Jis (kambario temperatūroje)
skystas tik suspaustas iki 150 atm (ar kažkiek panašiai). Balionai
privalo atlaikyti 200 atm slėgį, taigi yra itin masyvūs ir montuojami
tik sunkvežimiuose ar kitokiuose mėšlavežiuose.

Dujos nuo viryklės - propano C3H8 ir butano C4H10 mišinys, skystas jau
prie 15 atmosferų (ar net mažiau). Automobilizme vadinamas LPG
(liquified petroleum gas), bet kone kiekvienoj šaly apie tai yra atskira
nuomonė. Spėju, bnv kaip ypatinga premiumo apraiška turi dar kitokią,
atskirą nuomonę apie derantį su jų "filosofija" pavadinimą, bet esmės
tai nekeičia - ten ne CNG. Nebent galų gale pasigamino galios
pertekliumi trykštantį truck'ą, kuris paveš CNG balioną

S.

>>> viskas ok. tik masinos duju iranga turi but CNG, o ne LPG.
>>
>> A tu pašėlai. CNG yra suslėgtas metanas (150 atm). Arba aš nebepagaunu
>> sarkazmo.
>>
>> Buitinės dujos nuo automobilinių LPG skiriasi mažesne lakiosios
>> frakcijos (propano) proporcija. Vasarą gal bus dzin (tik sąnaudos
>> didesnės), žiemą greičiausiai pareis šiknutė - kursis blogai, važiuos
>> xjvai. Bet bičui su Sauridos kreditu argi tai bėda.