jo Fuksa .14 ir buvau paemes, visa kt irgi aisku. E60 deze iki 40C prie ~5C oro atsimenu kaito netoli puses val turbut vietoj birbiant. Temp nesukontroliuos, 20min pabirbins ir isspres tiek, kad nesiparinant iki dezininku davaziuot. "6žąsys" parašė naujienų news:lkdi9q$3lm$1@trimpas.omnitel.net... grubiai tariant lygis tikrinamas atkemsant kamsti. jei nieko neisteka - lygis per zemas, jei isteka - per aukstas. svarbu: automobilis turi stoveti horizontaliai, variklis uzvestas, selektorius P padetyje (pries tai praejus pora kartu per visas padetis), atf'o temperatura 45C. idomiausias momentas - kazin ar pildysi pasildytu iki 45C atf'u, reiskia jo reikes pilti tiek, kol prades teketi per anga, tada uzsukti, atvesinti, vel pasildyti iki 45C ir tada dar karta atsukti kamsti bei nuleisti pertekliu. wis rasoma, kad perpilus reikia laukti, kol atf'as is dezes tekes plona srovele ir dar nepradejus laseti jau uzkimsineti. kitas momentas, kad dirbti reikia greitai, kad per ta laika, kol zaisi, atf'as neperkaistu virs 45C ir tada jo pripilsi per mazai. ismanantys zmones sako, kad pilno pildymo metu aki atmuse specai prapila iki puslitrio. dabar atf: tik is sarasu 236.14 (tik iki 2010 06 20 + modeliai su om629) ir 236.15 (visi kiti). ir jokie kitokie, t.y. 'labai geras vokiskas' netinka, nes tai tiesus kelias i dezes keitima. sarasai yra http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/bevo-blaetter-sort1.html. 236.14 - avietines spalvos, 236.15 - zaliai melynas. kontrolinis pozymis - karterio forma (dezes, pildomos 236.14, priekyje yra apvalios formos islenkimai, tuo tarpu 236.15 tie islinkimai ovalus). kitas pozymis - atf'o vamzdelis ant jo (236.14 - baltas, 236.15 - zalias). atf'ai tarpusavyje grieztai nesimaiso! jei ka, tai "originalius" atf'us daimleriui verda fuchs. o dabar paklausk saves, ar tavo meistras gali tinkamai isspresti sita klausima? "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:lkd28h$irk$1@trimpas.omnitel.net... > papasakok, nepasididziuok. >