taip turi buti. maziau laiptuojasi smulkaus rasto protektorius (laiptuojasi bet ne taip jauciasi) automobilio marke ne prie ko FWD labiau laiptuojasi galiniai ratai, nes dirba tik viena kryptim - stabdymo "news" wrote in message news:lki47t$87m$1@trimpas.omnitel.net... Katik pakeiciau susilaiptavusias padangas i naujas, todel pasidomejau apie si reiskini: * Laiptuojasi vidine padangos puse. Galima pajausti braukiant su ranka - i viena puse braukiant juntamas pasipriesinimas. Padangos pradeda uzti panasiai kaip uzia rato guolis, taciau priklauso nuo kelio dangos. * Mano atveju reiskinys pradejo nervinti po mazdaug 40kkm. * Anot gamintojo tas galioja ne tik lengvosioms, krovininems taip pat. * Auto gamintojas sprendimo neturi. Priklausomybe nuo suvedimo, slegio ir pan. nepastebeta. * "Kilmingos" padangos susilaiptuoja greiciau. * Rekomenduoja profilaktiskai (turbut kasmet?) keisti padangos sukimosi krypti jeigu padangos ne kryptines. Ps. Binaruose imeciau nuotraukas atlikusiu 215/55 R16 padangu. Protektoriaus like nemazai, su jomis dar galima pavazineti.