akumas, nuo kurio vedasi masina yra labai mazas. jis stovi bagazineje ir prie jo prieiti, jokiu stebuklu nera. nuimi plasikini dangteli, jungiesi laidus ir uzsikuri be problemu. kadangi akumas maziukas, tai be abejo, nereikia buti proto bokstu, kad ji nusodinti.. nemaisykit sito akumo su masinos baterija, kuri stovi po galine sedyne.. "Edo" <ne_zhalez_@gmail.com> wrote in message news:lkq848$5gd$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu važinėja tik mieste ir civilizuotose vietovėse tai vertas dėmesio > variantas. Kitu atveju geriau rinktis ką nors labiau tradiciško. Pvz., > praėjusią vasarą prie ežeriuko (artimiausias miestas Molėtai už ~20 km > žvyrkelio) vienas tipas negailestingai naudojo Prius'o akumą leisdamas > muzikytes visą naktį. Kitą dieną reikėjo važiuot namo, o Prius neužsiveda. > Per gnybtus nuo kitos mašinos užsikurt nepavyksta, pagrindinis akumas > kažkur gale montuojasi ir kad jį pakraut nuardyt nemažai reikia. Gal ir > nesudėtinga, kai žinai, bet pirmą kartą bandant tokioj situacijoj > atsidūrus tas tikrai gali pasirodyt sudėtinga. Istorijos pabaigos nežinau, > bet problemų žmogus turėjo. > Antras pvz. - šią žiemą pažįstamas pasikeitė pagrindinį Prius akumą ir > teko vistiek vežt mašiną pas elektriką, nes neprisijungus prie kompo > mašina vestis nenorėjo :-) Kalba eina apie senesnį ~2005 m. variantą. > Žodžiu eksploatacija sudėtingesnė, visa kita ok. > > E. > > 2014.05.09 11:27, kaiser rašė: >> Susidomėjo artimieji pora (2005 ir 2007) egzempliorių iš Europos. >> Egzotiškas variantas, tai neaišku ar griebt, ar bėgt nuo jų. Kaip ten >> reikalai su hibridine dalimi? Nebūna kad atėjus laikui reikia pasikeisti >> tų akumuliatorių už keliolika ar keliasdešimt KiloLitų? Kokios kitos >> specifinės problemos įmanomos? >> >> Žodžiu, žinančių atsiliepimai velkami. >