bet tai ble... o ka sako KET ? gi snekam apie ne VADELIOTOJA O mzp :) jug reik argumento pasukus i kaire kad mzp po sustabdimo neturi prie ko prisikabinti... beje ES tai praktikuoja N metu, tik musu bananu salyj gali kilti noras gauti pakisa uz nieka :? "Virginijus Varnas" <virginijus.varnas@gmail.com> wrote in message news:h1gjt1$occ$1@trimpas.omnitel.net... >o nx ta sekcija turi but desinej, jeigu vadeliotojas su savo karuciu, >noredamas sukt kairen, pries tai persirikiuoja i kaire eismo juosta ir >pries atlikdamas manevra buna ten. Be to, juk nebutu patogu, ziuret i >desinj pusej esanti sviesofora, norint sukt i kaire. > "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message > news:h1gg97$l4f$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> buvo cia sneketa ir irodyta kad dagant zaliam signalui esant svesaforo >> papildomai sekcijai galima suktis i kaire ir tai nepriestarauja KET. >> Tuo atveju, kai papildoma sekcija (tuo metu nedeganti) su rodykle i >> kaire yra tik kaireje eismo juostos puseje. >> Reikia linku pagal kuri KET punkta taip yra. (kad zeklai galioja tik >> esantys desineje puseje tai faktas, o kaip su sviesoforais) >> >> -- >> -- >> Pagarbiai >> Rokis >> Kontaktas 860559814 >> Veiksmo vieta > defoultinis miestas >> Skype piz2te >> el. pastas rokis@inbox.lt >> __________________________________ >> traktor Toyota 2.0 54KW AWD :) >> >> > >