nekvailai. Pedalastų pažeidimai užpisa labiau, nes jie pavojingesni kadangi yra blogiau matomi. Avarijos atveju rūpesčių sukeltų daugiau, nes nesmarkiai susibedusios dvi auto = nėr sužeistų, o nesmarkiai susibedęs auto su pedalu = pizdakas ir kraujas pedalui, ko pasekoje auto vairas yra tampomas, tampomas ir tampomas, t.y. dx laiko yra atimama iš jo gyvenimo, o tai reiškia ir penegų. Kai matai kitą automobilį, darant pažeidimą - automobilis aiškiai yra matomas, didelis ir laiku imiesi priemonių išvengt susidūrimo. Tai jau įaugę į kraują, atsiradę yra refleksai kuriose vietose tai gali nutikt ir reikia pasisaugoti. O pedalastas turi netikėtumo efektą, nes yra blogiau pastebimas. Žodžiu, Kedai, šūdina taktika yra gint pedalastus, darančius KET pažeidimus. P.S. - pats vairuoju abi trpr, todėl džiaugiuosi kiekvienu straipsniu, kuriuose rašoma apie nukentėjusius pedalus, kurie nusižengė KET. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:llfijh$sup$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ar ne kvailai toks šlipso postas atrodo?