elementarus "prixvatas" - perkaito ir uzklynijo. atveso ir atsileido. jei toliau vel dirba puse bb - nesuk galvos. jei vel prigaus - reiktu lupt cilindra ir ziuret kas ten daros su stumiku/ziedais/cilindru "Tester" wrote in message news:llk8tp$h5h$1@trimpas.omnitel.net... Na, mano buvo užstrigęs kaip reikiant. Įtariu pasistengęs būčiau sulaužęs strarterio plastmases bebandydamas užvesti. Pernai vasarą atidirbo ir nieko tokio nebuvo. Beje, tepalas keturtakčiame jau po valandos darbo pajuodavo (ne visai kaip anglis, bet smarkiai patamsėjo, be priemaišų). Čia taip turi būti? Mašinoje tai taip neturi būti. "finito" <gintaras[trinti]_i@hotmail.com> wrote in message news:llk7hs$ftc$1@trimpas.omnitel.net... > mano kazkoks SOLO firmos uzstrigdavo nuo perkaitimo kai karstu oru > pjaudavau. po perekuro pavesyje paliktas vel veikdavo kaip niekur nieko. > > "Tester" <tester_@testerov.net> wrote in message > news:llk58g$dsr$1@trimpas.omnitel.net... >> beveik auto klausimas. Bedirbant keturtaktis trimeris (hondos gx35 >> kopija) užgeso. Užstrigo starteris. Išsiardžiau, šiaip ne taip prasukau >> kelis kartus ašį (su ranka sunkiai ėjo, tai paėmiau santechninį raktą, su >> juo jau lengvai prasukau). Kai ašis jau prasisukdavo ranka, pabandžiau >> užvesti. Užsivedė. Po pusės minutės užgesinau, kad ko neatsitiktų. >> Klausimas: ar galėjo ten kas "sukepti" bedirbant varikliui tiek, kad >> užstrigtų? >> Žvakės nebuvau išsukęs, neturėjau rakto, negalėjau pažiūrėti kas ten >> matosi viduj. >> >>