nieko nereik dėliot, kai važiuoji su vaikais prie jūros. Acikeli, vaikai pažaidžia, susikrauni daiktus, papietauji, vaikai eina pietų miegelio. Į mašiną On 2014.05.23 18:41, 911 wrote: > bet kaip gyvenime taip viska susideliot, kad net vaziuot A1 ispuola tik tada kai su miegu sutampa.. > as axujiel.. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lln0ls$aoh$1@trimpas.omnitel.net... >> lygis yra lėčiau ir susikoncentravus. autopilotas tam nepadeda. >> >> O su tuo kelio laisvumu tai pats matai kaip gaunasi.... mes važiuojam, >> kad su pietų miegu sutaptų, viskas taip pat tik stirnos nelaksto >> >> On 2014.05.23 11:01, markatas wrote: >>> Tipo ne lygis, reikėjo bent 200 laikyti? Šiaip prie jūros mes visada tik >>> naktį važiuojam, nes laisvas kelias ir vaikai mašinoje kėdutėse miega, >>> tai neblaško savo norais ir zyzimais >>> >>> markatas >>> >>> 2014.05.23 09:22, Dainiushas rašė: >>>> naktį, autopilotu, 130? Hmmm.... >>>> >>>> >>>> On 2014.05.23 08:33, markatas wrote: >>>>> Na is zmonos pasakojimo - autopilotas uzstatytas ant 130, tuo metu >>>>> prasilenkinejo su leciau vaziuojancia fura, kuri vaziavo pirma juosta, >>>>> akys suspindo likus labai mazam atstumui, nes stovejo sonu ir tik viena >>>>> atsisuko. ABS'as tarskejo kaip isprotejas, masinos nesumete (gryna mase >>>>> 1700, pakrauta iki lubu). Policija per valanda pas ja atvaziavo kaip pas >>>>> trecia stirnu medziotoja (paliko dar dvi nesumedziotas). Patys >>>>> policininkai pasake, kad iskviete medziotojus, kad skubiai butu nusautos >>>>> likusios 2, nes jos neturi kur isbegti. >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> 2014.05.23 08:13, finito rašė: >>>>>> ei zenklas yra, tai tipo pats kaltas. Tai kokia logika leisti toki >>>>>> greiti, jei nuo savo gyvulyno valstybe negali apsaugoti? O ant 130 >>>>>> vaziuodamas labai daug neprimanevruosi, realiai ant 80-100 vaziuodamas >>>>>> dar kazka gali padaryti su vairu ir stabdziais. Tai taip iseina, reikia >>>>>> cykiai cykiai vaziuot ir labai dairytis, tada nafik ta autostrada ir >>>>>> 130 >>>>>> greitis >>>>> >>>> >>> >> >