tenerifėje teko tris savaites važinėt. tai pirma dieną nesuprasdavau kodėl toks didelis leistinas greitis kalnuose, antrą savaitę viskas ok, trečią savaitę nervindavo naujokai turistai. BET posukiuose lakstė tik vietiniai ir paprastai su superstais antrais golfais pacukiškos išvaizdos ispanai.. dėl 50kmh ir 110kmh posūkyje - tavo reikalas. baudas moki tu. bet jei tame posūkyje tave sumėtys ir tu išlėksi į priešpriešinę - gal geriau tu dabar užsimušk iškart.. 2014-05-27 23:06, eSSas rašė: > 2014-05-27 23:04, Signalizacija rašė: >> He he kazkada cekijos vaziuoju serpantinais ir galvoju kie cia vaziuot, >> ba posukiai akli, kelias nepazistamas. A pasirodo kaip tik tiek kiek >> zenklai rodo. Bet pas mus zenklai kita funkcija atlieka uztai ir gaunas >> nesamones > > Pamiršai paminėt, kad vietiniai tais uždarais posūkiais turistus > lenkia, ratus žvygindami > > S. > >>> Hmm, o va pagalvok - stovi ženklas "pavojingas posūkis" ir ženklas >>> "70". >>> Jei bandant įveikt posūkį daugiau nei 80 km/h greičiu, reiktų driftint, >>> arba eini į šalikelę - tai tokį ženklą gerbtų. Bet jei stovi ženklas >>> "50", bet posūkį įveiki 110 km/h per lietų, tai kokią pagarbą gali >>> sukelt greičio ribojimai? Per dideli, apsidraudėliški, taikomi >>> atsižvelgiant į mažiau nei 10% vairuotojų ribojimai tik skatina juos >>> pažeist. Vairuotojas pats turi pasirinkti _savo_ saugų greitį, o kai >>> max leistinas greitis normuojamas ne pagal daugumos, o pagal mažumos >>> sugebėjimus, tai gaunas kaip ir diskriminacija daugumai. >