na taip, to zero excess visokiausiu buna, vieni dengia padangas ir stiklus, kiti ne. reikia imti konkretu pavyzdi ir lyginti ka duoda tarpininkas ir pati bendrove. man pries menesi situacija sardinijoj. fransize 1500eur. tiesiai is nuomotojo zero excess buvo gana brangiai, o is tarpininko + ~180 lt. "Invertuota panda" wrote in message news:lmrm7d$60o$3@trimpas.omnitel.net... On Thu, 05 Jun 2014 23:58:18 +0300, benamis wrote: > ai ir dar... geriausia tai imti zero excess is pacio nuomotojo. > maziausiai problemu, bet ziurek ar pinigine tai leidzia. Jei visdelto Tik reikia atidziai skaityt isimtis mazom raidelem. Neretai buna, kad labai daug visko tas "zero excess" nedengia ir toks rentalcars staiga patampa zymiai patrauklesnis. Dar reikia atkreipt demesi i ridos ribojima. Pvz kai paskutini karta emiau is rentalcars, tai Hertz ribojo 100km/dienai ir uz "unlimited" norejo papildomu nemazu pinigu. Tas pats hertz per rentalcars buvo "unlimited" + nuline francize ir uz pigiau kai hertz uz nuline francize norejo nemazai papildomai. Beje, kartais verta pagalvot ar ta nuline francize apskritai apsimoka. Pvz situacija maljorkoj pries 2 savaites: masinos nuoma 120eur su 800e francize. Nuline francize +200eur + kilometrinis isimciu sarasas. Defektai stikle/sonuose mazesni nei ~2eur moneta nesiskaito. Tokiam kontekste nusprendziau, kad tos nulines francizes man nelabai ir reikia, t.y. verta rizikuot. -- kthxbai.