Užlipau ir aš ant to grėblio. Aplenksiu BTA iš tolo ir kitiems nerekomenduosiu. Buvau įsitikinęs, kad nereikės žalios kortos. Nors iš principo jos niekam ir nereikia ES šalyse, nes galioja ir įprastinis draudimo polisas. Nebent gali kilti nesusipratimas su kokiu vietiniu policininku, nes įpratęs matyti tik žalią popierių. Bet teisiškai galioja ir baltas. Tuom pirma dalis baigiasi. Antra dalis. Situacija turint eismo įvykį užsienyje. Pasirodo, net ir turint tą žalią popiergalį, pagal šią sutartį negaliu važiuot už Lietuvos ribų. Reikia BTA BŪTINAI informuoti (ko niekada nedarydavau ir abejoju ar daug yra darančių turint žalią kortą), nes pažeidi sutarties sąlygas ir gresia 50 % atskaitymas. Mano situacijoje, BTA pažeidžia sutartį. Aš jiems pranešiau apie padidėjusią riziką, bet jie reikalauja nutraukti sutartį ir pasirašyti naują. Nors sutartyje parašyta: "11. Padidėjus draudimo rizikai, draudėjas (apdraustasis) privalo sumokėti draudiko paskaičiuotą papildomą draudimo įmoką." Be to, įstatymiškai nėra numatytas sutarties nutraukimas šioje situacijoje. Buvau įsitikinęs, kad jei ir prireiks žalios, tai primoku ir važiuoju. Ir dar nesamonė kažkokia, naujos sutarties taip ir nepasirašėm, nes aš neturėjau pasiėmęs senojo poliso, kuri reikia būtinai gražinti. Juokas pro ašaras. Tą gražinsiu, bet parėjęs namo kitą iš e-pašto tai galiu vėl atsispausdinti (drausta internetu). Juokdariai. P.S. Biure man irgi patarė kreiptis į LB.