tai ratų. Tai jokie smagračiai ir variklio pagalvės ne prie ko. Turi kalt į vairą kokiu trečiu numynus dugną prie ~2krpm jei pusašis. O šiaip tai visgi nuo ratų balansavimo pradėčiau. o gal net "pavažiuočiau" pakėlęs mašiną. On 2014.07.11 17:51, Vitas wrote: > sunku taip pasakyti, tiesiog "muša" per vairą ir grindis, bet labiau gal > ratų... > >> o dažnis vibracijos - variklio ar ratų visgi? >> >> >> On 2014.07.11 13:55, Vitas wrote: >>> Jo, reiks vėl kažkur važiuoti, tik gaila, kad toks kiekvienas >>> nuvažiavimas nemažai pakainuoja, o norimo rezultato pakolkas nėra. >>> >>> Bet jei vis dar blogai kažkas ratais, tai kodėl tada virbacija ženkliai >>> sumažėja įšmynus sankabą prie 160 km/h? >>> >>>> Prisidedu prie siulymo perbalansuot ratus ir dar karta patikrint >>>> lygintus ratlankius. >>>> Pagalves labai jauciasi varikliui dirbant laisvais sukiais. Teko >>>> nesenai su viena mirusia (keleivio puses) vaziuot (irgi D5 V70) - tai >>>> prie laisvu sukiu masinos viduje neimanoma sedet, vaziuojant 90-100 >>>> viskas ok, vibracijos praktiskai ner. >>> >> >