Anksčiau taip ir šaipydavausi, kad jūs geriau perveskit pinigus man, aš iškart ne ką prasčiau už Silberį pasakysiu "Viskas normaliai", rezultatas tas pats, bet net nereikės niekur važiuoti. Pasirodo vis dar išlieku konkurencingas :) "Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:lrsmdk$aee$1@trimpas.omnitel.net... > ...atitiko forumiuko dalyvių pasakojimus:) Apsilankiau pas silberį > patikrinti auto prieš pirkimą. Akivaizdžiai bottleneckas ten yra serviso > vadovas, nes papasakojo gal tik 20% infos, kurią sužinojau tiesiai iš > tikrinusio meistrelio išsiprašęs į serviso vidų. Pas meistrelį viskas > buvo konkrečiai - tas geros būklės, tas su klaustuku, tas - blogos. > Hulish ten laiko serviso vadovus, nzn, nes anas pasakojo kaip vakar > gėręs ir egzaminui nepasiruošęs studentas. Iš klaidų sąrašo nepaminėjo > nė vienos. O kai užklausiau, kodėl neveikia konkretūs taškai - veide > ryškus pasimetimas, nes nepastebėjo;) Po to su google translatorium DE > klaidų sąraše radau tuos pačius streikuojančius taškus paminėtus irgi. > Ryškiai niekas jo nestudijavo;)