Tema: Re: ketimas N1 i M1 Latvijoje
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2014-08-20 19:23:57
Lietuvoj ekspertize ir kitos pizes.
Latviesu to nera.


"tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
news:lt23lu$v13$1@trimpas.omnitel.net...
> tiksliau, jei galima buvo nusipirkt analogiska N auto M kategorijos (pvz 
> opel zafira) - jokiu parkiu latvijoj, o lietuvoj irgi, tikkad brangiau 
> kainuoja
>
> jei negalima buvo nusipirkt (pvz mitsubishi L200 ) - parkes realios, nes 
> ir latvijoj to nebedaro.
>
>
>
> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
> news:lt1r4d$o4h$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tu klausi apie latvija, apie ja ir acakau.
>> Butent latviam svarbu. Jeigu gamykla isleido M1, tada lengva ir pigu.
>> Jeigu N1, tada ir latviuose hemarojus.
>>
>>
>>
>> "krivis" <krivis@lrs.lt> wrote in message 
>> news:lt1qvf$nv7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai latviam, kiek girdejau, tai nesvarbu, ar cia lietuviam pradejo buti 
>>> svarbu kokia is gamyklos isriedejo? Jei taip tai realiai negali buti 
>>> saugus dabar jokia masina pirkdamas, o jeigu koks vokietis pirko 
>>> krovinini, po to pakeitie I keleivini, pvz kokia Zafira, nupirkai 
>>> keleivine, o registruojant islenda kad apsipisai. Nesamone bananu kraste 
>>> krc.
>>>
>>> "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message 
>>> news:lt1qdm$ngu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Svarbu, kokia isvaziavo is gamyklos.
>>>> N ar M1.
>>>>
>>>>
>>>> "krivis" <krivis@lrs.lt> wrote in message 
>>>> news:lt1pdr$mho$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kokia procedura ir ko reikia pakeisti krovinini I keleivini? Ar nebuna 
>>>>> problemu po to registruojant Lietuvoje?
>>>>
>>
>